متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری

استفاده از مطالب ویسایت

هموطنان خارج از کشور

اختلالات تمایل جنسی در آقایان

تمایل جنسی به مجموعه ای از خیال بافی ها و خواب های جنسی و تاثیرپذیری از عوامل تحریک کننده محیطی و درونی برای داشتن رفتار جنسی گفته می شود .

کاهش میل جنسی :

در این موارد فرد با شکایت کاهش یا فقدان میل و انگیزه جنسی برای داشتن رابطه جنسی مراجعه می نماید . این مشکل ممکن است به صورت حاد یا تدریجی و طی ماه ها و سال ها ، ایجاد شده باشد . ممکن است فقط در شرایط خاصی این مشکل برای وی ایجاد گردد . علت کاهش میل جنسی در مردان را می توان در دو گروه اصلی علت های جسمی و عاطفی - روانی تقسیم بندی نمود .

از علل شایع کاهش یا فقدان میل جنسی ، می توان به افسردگی ، اضطراب و استرس ، اختلاف با همسر ، مصرف برخی داروها ، الکل و مواد مخدر و برخی اختلالات هورمونی ( مانند کم کاری تیرویید و افزایش هورمون پرولاکتین ) ، اشاره نمود . همچنین بیماری های سیستمیک مانند نارسایی کبد یا کلیه یا قلب یا دیابت یا بیماری هایی که موجب دردهای مزمن می گردند ، می توانند باعث کاهش تمایلات جنسی گردند . در بررسی اولیه نیاز به گرفتن شرح حال دقیق و انجام معاینه برای صفات ثانویه جنسی و رویش موهای بدن و اندازه بیضه ها و آلت و بزرگی پستان ها می باشد . سپس آزمایش های مورد نیاز که بررسی تکمیلی هورمونی نیز جزیی از آنهاست ، درخواست می گردد و پس از آن درمان طبق صلاح دید پزشک آغاز می شود .

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان حکیم نظامی ، ابتدای خیابان محتشم کاشانی ، ساختمان معین ، طبقه سوم

صفحه اصلیگالری تصاویرناباروریسلامت جنسیکلیه و مجاری ادراریاختلال ناباروری بانواناپلیکیشن ناباروریبرنامه هفتگیارتباط مستقیمسوالات پزشکیپیامهای کاربران!مطالب غیر پزشکیسایتهای دیگرترازیست