منو اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم - تلفن : 35548081 - 031
دکتر قهرمان نژادجراحی میکروسکوپیک واریکوسلواریکوسل
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ناباروری / برگرداندن وازکتومی

برگرداندن وازکتومی

عمل وازکتومی سرپایی است که در زمانی حدود 20 الی 30 دقیقه با بی حسی موضعی قابل انجام است. کسانی که اقدام به وازکتومی نموده‌اند، امکان بازگرداند وازکتومی را دارند ولی نه با سادگی انجام وازکتومی. عمل برگشت وازکتومی یا وازووازستومی، جراحی نسبتاً سنگینی است که در اتاق عمل، با نخ‌های بسیار ظریف انجام می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

عمل برگشت وازکتومی با هدف بازیابی جریان اسپرم در مجاری وازدفران یا لوله‌های منی توسط دکتر پیمان صالحی، جراح کلیه و مجاری اداری انجام می شود. شما می توانید جهت دریافت نوبت اینترنتی از مطب دکتر صالحی روی لینک کلیک کنید یا از طریق تماس با شماره تلفن 35548081 - 031 اقدام فرمایید.

وازووازستومی

عمل وازووازستومی با بیهوشی عمومی یا بی حسی نخاعی قابل انجام است و برای هر بیضه چیزی در حدود یک ساعت زمان نیاز است تا بازگشت وازکتومی انجام شود. عمل وازووازستموی، برای میزان موفقیت بیشتر، بهتر است به روش جراحی میکروسکوپیک انجام شود. شانس موفقیت در عمل بازگشت وازکتومی به عوامل سن و زمان گذشته از وازکتومی، بستگی دارد. در حین جراحی برگشت وازکتومی، هرچقدر ترشحات بیضه روان تر و شفاف تر باشند، احتمال موفقیت در عمل بیشتر است. در جدول زیر، درصد مشاهده اسپرم و بارداری، بسته به زمان گذشته از وازکتومی، مشخص شده است.

درصد موفقیت برگشت وازکتومی

توصیه های قبل از انجام وازکتومی

افرادی که قصد انجام وازکتومی دارند، با مطالعه و تحقیق فراوان و آشنایی با همه عوارض و مشکلات این عمل، همچنین چگونگی، درصد موفقیت و عوارض برگشت وازکتومی اقدام به انجام وازکتومی نمایند. اگر فرد به هر دلیل پس از انجام وازکتومی تصمیم به فرزند دار شدن داشته باشد، و عمل وازووازستومی را انجام دهد، باز هم شرایط باروری، مانند قبل از وازکتومی نخواهد بود. در این اشخاص ایجاد آنتی بادی علیه اسپرم محتمل است و درصد موفقیت در باروری، بسته به عوامل متعدد، متغیر می‌باشد.

آدرس اینستاگرام دکتر صالحی

واریکوسل یکی از مشکلات شایع در آقایان است که در صورت عدم درمان ممکن است عوارض غیر قابل جبرانی برای فرد در پی داشته باشد. همشهریان گرامی! با مراجعه به متخصص ناباروری مردان از مزایای عمل واریکوسل در اصفهان بهره‌ مند شوید.

دکتر پیمان صالحی متخصص اورولوژی در اصفهان برای ارائه خدمات تشخیصی - درمانی بیماری های دستگاه تناسلی مردان پذیرای شما مراجعین محترم می‌باشند. لطفا جهت دریافت نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 35548081 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ولی اله مختاری [ 1402-11-21 ]
سلام دکتر من بیمارستان شهید بهشتی خدمت شما رسیدم برای عمل بازگشت وازاکتومی.بخاطر عدم توان مالی . لطفاً بفرمایید هزینه عمل چقدر.در ضمن بیمه تأمین اجتماعی دارم کارگر شهرداری قسمت فضای سبز ممنون

مهرداد [ 1401-08-03 ]
عرض سلام وادب لطفابفرماییدعمل برگشت وازکتومی چقدرهزینه دارد؟آیاعمل سخت ودردناکی است؟آیادولت هزینه عمل رامی دهد؟

محمدرضا نیکویی زاده [ 1401-05-10 ]
سلام وقت بخیر من عمل وازکتومی انجام دادم میخواهم برگردونم درباره بیمه تکمیلی آسیا و تامین اجتماعی هستم باید چکار کنم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
التهاب گلومرول های کلیه (گلومرلونفریت)التهاب گلومرول های کلیه (گلومرلونفریت)

گلومرولونفریت یکی از بیماری های کلیوی است. در این بیماری گلومرول ها دچار التهاب می شوند. ... ادامه مطلب

عوارض عدم درمان شکستگی آلت تناسلیعوارض عدم درمان شکستگی آلت تناسلی

درون آلت مردانه هیچ استخوانی وجود ندارد و در واقع شکستگی آلت اصطلاح عامیانه ای است که به پارگی غشای تونیکا آلبوژینه اطلاق می شود ... ادامه مطلب

درمان چسبندگی بعد ختنه با جراحیدرمان چسبندگی بعد ختنه با جراحی

اگر پس از ختنه مقداری از پوست ختنه گاه باقی بماند، چسبندگی می تواند ایجاد شود. ... ادامه مطلب

دکتر پیمان صالحی

دکتر پیمان صالحی
بورد تخصصی جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری مردان و اختلالات جنسی

انجام جراحی های میکروسکوپیک ناباروری ، جــراحی میـکروسـکوپیک واریـکوسل ، جراحی میکروسکوپیک بازگرداندن وازکتومی ، عمل جــراحی نمونـه بـرداری بیــضه بـا روش میـکروسکوپیــک ( میکروتـسه )


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین