متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری

استفاده از مطالب ویسایت

هموطنان خارج از کشور

کاهش میل جنسی

در این موارد فرد با شکایت کاهش یا فقدان میل و انگیزه جنسی برای داشتن رابطه جنسی مراجعه می نماید .این مشکل ممکن است به صورت حاد یا تدریجی و طی ماه ها و سال ها ، ایجاد شده باشد . ممکن است فقط در شرایط خاصی این مشکل برای وی ایجاد گردد .علت کاهش میل جنسی در مردان را می توان در دو گروه اصلی علت های جسمی و عاطفی - روانی تقسیم بندی نمود .

دلــایــل اصــلــی نــابــاروری چــیســت ؟
از علل شایع کاهش یا فقدان میل جنسی ، می توان به
افسردگی ،
اضطراب و استرس ،
اختلاف با همسر ،
مصرف برخی داروها ،
الکل و مواد مخدر و برخی اختلالات هورمونی ( مانند کم کاری تیرویید و افزایش هورمون پرولاکتین ) ، اشاره نمود .

همچنین بیماری های سیستمیک مانند نارسایی کبد یا کلیه یا قلب یا دیابت یا بیماری هایی که موجب دردهای مزمن می گردند ، می توانند باعث کاهش تمایلات جنسی گردند.در بررسی اولیه نیاز به گرفتن شرح حال دقیق و انجام معاینه برای صفات ثانویه جنسی و رویش موهای بدن و اندازه بیضه ها و آلت و بزرگی پستان ها می باشد .سپس آزمایش های مورد نیاز که بررسی تکمیلی هورمونی نیز جزیی از آنهاست ، درخواست می گردد و پس از آن درمان طبق صلاح دید پزشک آغاز می شود .

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان حکیم نظامی ، ابتدای خیابان محتشم کاشانی ، ساختمان معین ، طبقه سوم

صفحه اصلیگالری تصاویرناباروریسلامت جنسیکلیه و مجاری ادراریاختلال ناباروری بانواناپلیکیشن ناباروریبرنامه هفتگیارتباط مستقیمسوالات پزشکیپیامهای کاربران!مطالب غیر پزشکیسایتهای دیگرترازیست